Snel 10 kilo afvallen in 7 stappen

Wil je snel 10 kilo afvallen? Als je ​​relatief kleine hoeveelheid gewicht wilt verliezen, bijvoorbeeld 5 of 10 kilo, zal je gewichtsverlies strategie anders zijn  dan je 20 kilo of meer moet afvallen.. Gebruik deze stappen, speciaal voor mensen die 10 kilo willen afvallen, eerst een plan maken en dan, aan het werk. Zorg dat je vasthoud aan je  programma en maak je klaar om te genieten van een slanker mooier lichaam.

snel 10 kilo afvallen

1. Maak een korte termijn doel voor je zelf.

Ben je klaar  voor een lekkere strandvakantie? Wil je er sexy en geweldig uit zien bij je strandvakantie? Wees specifiek. Maak voor je zelf een  schema, waar je voor je zelf mini doelen hebt gemaakt en wanneer jij je aan die doelen houd beloon je zelf er mee. Plaats je doelen op een plaats waar je opvalt bijvoorbeeld op de deur van de koelkast

2. Krijgen steun van familie en vrienden

Laat iedereen weten dat je doel is om 10 kilo te verliezen.  Zorg dat je vrienden, familie, collega’s en buren te helpen om  op koers te blijven.Gebruik  het sociale media, zoals de afvallen Facebook-pagina van vermagerenzonderdieet en andere creatieve bronnen voor ondersteuning.

3. Calorieën tellen

Zoek uit hoeveel calorieën je nodig hebt om gewicht te verliezen. Maak dan gebruik van een tracking-apparaat zoals CalorieCount.com om te  kijken  hoeveel calorieën je minder moet binnen krijgen. Een notitieblok werkt ook goed als je het liever op de  oude manier wilt doet. Schrijf alles op, en wees er absoluut zeker van dat je nauwkeurig je portie grootte meet. Je zou versteld staan ​​van het aantal calorieën dat je eigenlijk  eet wanneer je alle  maaltijden bij elkaar optelt.

4. Eet meer magere eiwitten

Eiwit is je vriend als je op een dieet. Maar, zorg ervoor dat je proteïne bron laag moet zijn. Vet. Spek, worst, en andere hoge calorie voedingsstoffen zullen er voor je de aankomt in plaats van afvallen  dus eet in plaats van spek magere kip, kalkoen of vis  en let op  zonder saus!

5. Sport Elke Dag

Ja, je leest het goed, elke dag. Maar elke sessie hoeft niet lang of vermoeiend te zijn. Maak een programma dat een hoge intensiteit heeft .Als je veel  tijd over hebt train dan  2 keer op een  dag, maar niet als het zorgt ervoor dat je meer eten (een veel voorkomende gewichtsverlies fout).

6.Verhoog Non-oefening Activiteit

Het is niet alleen je sportschool tijd, dat meetelt voor de onderste lijn. Als je wilt dat je  tot 10 kilo of meer wilt afvallen, is  non-oefening lichamelijke activiteit van belang en hebben een grote invloed op het aantal calorieën dat je verbrandt elke dag. In plaats van thuis zitten achter de tv zorg dat je actief bezig bent, zoals stofzuigen.

7. Neem ook rust!

Zorg dat je einde van de dag rust neemt . Je gewichtsverlies reis is  relatief korte, maar je  moet ervoor hard werken en  zorgen dat je belangrijke veranderingen krijgen in levensstijl als je wilt om je doel te bereiken. Luister naar je lichaam en geef jezelf de rust die je nodig hebt.